Planer

Har hittat min häst. Irish cob, kan dom vara sötare? Jag vill ha,ha! Jag tror jag så småningom ska muta in mig i mammas stall med en 'liten' polle, en vanlig Linus eller en sån här björn..? Det blir svårt. Mattias lär ju bli galen på mig när jag kommer drällandes med en häst sen också, plus att jag vill ha en get, ett par kaniner, en bebis..ja det var väl allt i princip. Är man en bonn-unge så är man. Jag undrar bara hur jag ska hinna med allt, men kan mamma så kan jag. Jag älskar min underbara duktiga mami.

Imorgon är jag ledig så då ska jagträna häcken av mig och gå benen av mig.


Kommentarer
Postat av: fiali

jag såg att den lille låg ute på blocket. jag kanske kan köpa honom, rico skulle behöva en kompis. (; du får vänta tills jag och jocke har tagit över mormors hus, då får du ha häst hos oss. (:

2009-03-22 @ 20:14:10
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Haha, ett helt zoo, det blir finfint! Fast skippa kaninerna va, de är lite tråkiga ;P Du kommer lätt klara av'et! Tack för all gästfrihet igår och idag snälla snälla vän. Nu äntligen har jag piggnat till! PUSS

2009-03-22 @ 20:48:31
Postat av: Bella

köpköpköp! :)

2009-03-24 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0