Weekend

Söndagen var en väldigt jobbig och förvirrad dag på jobbet, inget klaffade och det rådde oorganiserat kaos, jag hatade det. Men även det arbetspasset tog slut till min stora glädje. Väl hemma så tog jag en dusch och tänkte avsluta kvällen sovandes i soffan, vilket inte blev fallet. Bella/Emma tittade över och istället blev det prat och vin, för stackars Emmas del så blev det BURN :) Söndagen innebar även att A begav sig till norge igen och ingen är mer ledsen än jag, men då har jag en anledning att fly från staden någon gång i sommar.

Idag så står det nog shopping, träning, promenad och vänner på schemat. Nu när graderna stiger så skriker min garderob efter fina sommarkläder. Min Shopping-kumpan jobbar så jag får klara mig utan henne, men framåt kvällen så hoppas jag på lite härligt umgänge ♥



Kommentarer
Postat av: Karl

Ja, kom kom kom :) Det var så mysigt att vara hemma och träffa dig så mycket, bra uppstyrt! <3

2009-06-05 @ 00:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0