Wake up call

Ångest över att jag ska behöva gå upp tidigt och återgå till någon slags vardag. Jag skulle behöva ha en lång, lång semester. Det är väldigt många år sedan jag hade en riktig semester, en semester som varat längre än en knapp vecka. Tacka vet jag barndomens sommarlov, det kändes som en evighet. Två månader av lek och äventyr.

Än så länge blir kvällarna bara ljusare och ljusare, jag gillar det. För visst är det härligt att kunna ta sig en kvällspromenad 23.00 när det fortfarande är ljust. Något annat som blir ljusare är mitt hår, på sommaren vill man allt vara blond. Till hösten/vintern går jag tillbaka till det mörka. Jag trivs i båda och struntar i att mitt hår mår dåligt över min barbariska behandling. Det är roligt att förnya sig emellanåt, för vem vill vara samma gamla hela tiden?



Kommentarer
Postat av: Madelene

du och jag på en solsemester.. nice va?

2009-06-03 @ 23:21:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Karl

Jag.

2009-06-05 @ 00:58:54
Postat av: Karlsson

2009-06-05 @ 00:59:16
Postat av: sson

:P

2009-06-05 @ 00:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0