Needy

Jaha så glömde jag min mobil på jobbet och sitter här själv med laktos paj och ett glas vin. Helt ensam, inte ens karln är hemma och jag tror han är iväg med mickepicke och badar med hundarna + ett par kalla skulle jag tro men vad vet jag utan mobil!? Inte ens hemtelefon har vi nu eftersom jag resonerade klokt att det är onödigt, men ibland så. Äh jag klarar mig väl själv sådär en lördag kväll (?).

Jag är patetisk som inte ens klarar en kväll utan min mobil. Skäms.

Snodde även Gustavs glasögon idag och upptäckte att jag tror nog att det är hyfsat snyggt, kanske inte på mig men på vissa andra. Kul, från att jag tyckt att det var riktigt geeky till ändå lite snyggt... kanske ett vuxen poäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0