Dreamer

Ännu en gång så måste jag spy galla över Jysk, sorgligt men sant. Jag anser att man ska veta hur det går till på det ställe man jobbar, givetvis förstår jag om någon är ny men nu var inte fallet så. I alla fall så kom jag efter två (!) svängar
dit iväg med det jag skulle, och för att markera så ville jag inte åka dit ännu en gång, så jävla roligt har jag inte där.
Jysk resulterade i alla fall i tre stycken stolsdynor ut till ingalsade altanen som jag tog tag i idag. Så eftermiddagen spenderade jag där men flädersaft, tidning och lite sömn.

Har haft två sköna dagar och tänkte att på tredje dagen ska jag göra lite nytta. Plötsligt så var den dagen här och motivationen var nere på noll, trots det så har jag tvingat mig själv att göra lite för annars så äter mitt samvete upp mig.
Karln gick ut för att klippa gräsmattan och jag...får väl städa lite här inne då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0