Älskade Becca



Jag vill ha tillbaka min Beccis, min och Mattias bästa vän och bus-clown.
Jag vill inte vänja mig att vara utan henne, jag vill bara få tillbaka henne. Allt är så orättvist, alla som förtjänar ett skott i pannan klarar sig men de bästa går åt på en gång. Sen får folk tycka att jag är larvig om jag reagerar så här över en hund men i så fall så har dom aldrig fått en "match made in heaven", hon var/är en förlängning av mig själv.
Jag har inte förstått det än, utan väntar bara på henne när man vaknar att hon ska komma kutande upp i sängen med sin lilla stump som en propeller. Jag trodde på något vis att det skulle vara lättare den här gången och acceptera och förstå en bortgång eftersom jag såg henne dö, hörde henne dö och kände henne dö. Men det går inte, det går inte att få in och jag vill inte få in det.





Kommentarer
Postat av: Karlsson

Becca var världens bästa hund. Trodde inte att jag skulle reagera så här starkt själv men här sitter jag och storbölar. Fina fina Becca. Det är sjukt orättvist! Och ni förtjänar inte att mista en så fin och speciell vän. <3

2009-06-30 @ 04:34:58
Postat av: Anette Pettersson

Det var verkligen jättesorgligt. Att mista sin hund så oväntat är ofattbart, jag miste vår annars helfriska goldenhane Ludde helt oväntat mitt på Djulö alle när jag var yngre, så jag anar hur du mår. Tänker på er.

Kram Anette.

2009-07-01 @ 09:16:12
URL: http://www.templefontanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0