Trippelitrapp

Packar för fullt för lilla trippen till Degerfors, otippat ställe men det var första mini semestern vi hade med Becca och då är det klar det även ska bli Alice första. Så jag gör som jag alltid brukar när jag ska någonstans, försöker packa ner hela garderoben för man vet ju inte...eller hur?
Imorgon kväll så blir det suprise-avsluts tur för mig någonstans med Fiskeboda folket, jag som är så nyfiken klurar och klurar.

Nu ska jag försöka sno åt mig Alice myskatt och få henne att packa sina saker :)

puss


Kommentarer
Postat av: sandris

åh vilken fin bild på skruttan, saknar henne massor :(

2009-07-22 @ 10:15:11
Postat av: Karlsson

Spännande med överraskning du! Hoppas det blir kul :) Och hoppas det går fint på utflykten också. Ses snart!

2009-07-23 @ 00:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0