Söndag

Så var det Söndag igen.

Veckan har varit full av händelser.

* Degerfors
* Avslutning för mig på Vinön med Fiskeboda-folket ( tack för alla presenter!)
* Fredag- sista dagen på Fiskeboda och blödig som jag är fick jag kämpa mot tårarna både en och två gånger.
Jag kommer sakna många där så mycket att jag fått små-ångest. Men man kan väl träffas ändå?
* Mammas födelsedag vilket innebar picknick, smultronstället och grillning på kvällen med hela släkten.
* Idag så smällde vi upp pärlspont i mammas kök som överrasknings present, till hjälp kom Karlssons.
* Nu har jag bet. månadens räkningar, klippt gräsmattan, städat lite och ska nu ut på en power walk.

Plus att jag haft så sjukt ont i magen att jag stundtals levt på alvedon, men något som är bra är att jag sov så gott inatt och så länge som man ska göra, hela 8h...så skönt att vara utvilad :)

Imorgon.

* Köpa vita tapeter, finns det och i så fall var?
* Träffa bästa A.
* Plocka bär och svamp, Sandra!?
* Gå, gå, gå bort mina äckliga extra kilon annars blir det till att hålla sig på hotellrummet i Grekland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är typ den där hårfärgen menade, finfint :)

imorgon plockar vi svamp vetja,

puss

2009-07-26 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0