Post Nubila Phoebus

Efter regn kommer solsken


Man är aldrig ledig om man har ett hus, Mattias har semester från jobbet och tar tag i allt hemma som behövs göras. Han är en ängel. Bruna innerdörren har hunnit blivit vit, stuprören rensats, golvet i matsalen slitits upp, bilen storstädats och altanen oljats.

Jag då vad har jag hunnit med? - Inte så mycket eftersom jag jobbat en vecka i sträck men nu är jag ledig i tre dagar så då ska fara runt i hemmet som en liten iller. Fast ikväll blir det mat och släkt, min moster fyller år så jag packar ner Sangrian och beger mig dit ikväll.



Inte alla som har en alldeles egen Shabby Chic kisse



Alice myser i blomrabatten



Mitt nya tradera fynd, som fick platsa i trappen



Mitt "nya" väggord som min kära syster gjorde till mig. Även den i trappen



Den blivande matsalen, mycket jobb kvar  'pust'



Vitt, vitt :)



En tröttmössa


Kommentarer
Postat av: Madelene

Erat hus kommer bli sååå fint. Ser fram emot en tjejfest med massa god mat och vin. Snart hoppas jag!? :)

2009-07-17 @ 23:15:27
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/
Postat av: sandris

hihi alice är såå fin, och huset också! vilket jobb ni gör :)

puss

2009-07-18 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0