En del faller vackert

En del faller vackert.
En del faller hårt.
En del faller alltid, alltid ner i hål.

En del hittar inget.
En del de hittar allt.
En del hittar bara, sån't som inte räknas allt.

Jag vet du lever mitt i bland.
Fast mitt i ingenstans.
Mitt i allt det där, du försöker ge ett namn.

Jag vet du odlar vingar.
För din hud har blivit för trång.
Jag vet att du försöker, flyga bort nånstans med dom



Min lilla clown, jag kan inte låta bli att skratta när jag kollar på kort på dig. För knäppare än du går knappt att hitta.
Stor personlighet och väldigt stort och varmt hjärta. Jag saknar dig.



Idag blir det Ikea (igen!) får se vad som kommer hem med oss idag, nya prydnadskuddar till sängen satsar jag på och Mattias vill ha en ny stekpanna. Sånt är så fruktansvärt tråkigt att köpa, ser man någon skillnad..nej.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad vackert Tina <3

2009-07-05 @ 10:40:58
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/
Postat av: Anette

Vad fint du skriver, så levande och sant. Författar talang anar jag bakom orden. Kram Anette.

2009-07-05 @ 23:17:47
URL: http://www.templefontanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0