Alice, Alice

Lilla Alice går bestämt och tror hon ska bli mamma, så är dock inte fallet hon har gått och  blivit skendräktig.
Inte roligt alls om jag får säga det, hon bäddar åt sin leksaks katt, matvägrar, är allmänt deppig och har fått mjölk i tuttarna.. Vilket bestyr. Så nu blir det till att ut och motionera med henne så hon får sina tankar på något annat.



Räknar dagarna tills på torsdag för då kommer bästa Anna på visit, tjoo!
Övrigt så har jag bara tre jobb-dagar kvar att jobba ute i Fiskeboda sen börjar allvaret :)


Kommentarer
Postat av: Karlsson

OM jag räknar dagarna jag med! Jag saknar allt och alla där hemma.

2009-07-18 @ 16:10:35
Postat av: Anonym

haha ooofyyy vilken sööötnos

2009-07-19 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0