Löördag

Idag har jag haft en skön seg dag. Pallrade mig upp halv 10 när hundarna annonserade att det var dags att gå ut och kissa, så tog mig en skön morgonpromenad och sedan har jag nördat NCIS och sovit lite mer. 
Hade äntligen lagt mitt huvud på kudden runt 02.30 och skulle just till att somna inatt när lilla Mattias kommer hem från krogen full som ett ägg och pratglad så fick väl ingen sömn förrän runt 05 så har varit härlig dimmigt- trött idag.

Ska försöka städa ordning lite innan släkten kommer och invarderar. Fick dock ett städryck inatt efter alla pojkar lämnat huset, så går nog ganska fort.

På måndag drar sis och christian till Thailand i tre veckor och lite avis är jag allt :) men jag får ju ta hand om deras lilla råtta då så det blir ju kul..eh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0