Zsa Zsa Zsu

Jag älskar Zsa Zsa Zsu, den kittlande känslan av kärlek som poppar upp titt som tätt. Visst så är jag alltid kär i min Mattias men ibland så kan man fastna i sina egna tankar och komma på sig själv att man sitter med ett fjantigt flin och tänker på hur mycket - Jag faktiskt älskar honom. Som idag när jag kom hem från jobbet och han hade med hjälp av hundarna byggt en liten snögrotta. Han blir nog en fin pappa.

Tror inte jag förstått hur mycket jag egentligen varit ledig i feb. Jag måste verkligen njuta av detta innan allt sätter igång igen. Ta hand lite om mig själv, äta rätt och träna. Sommaren är närmare än vad man tror.

Snart så är det dags för min K och komma hem igen, inte många veckor kvar nu. Helt sjukt att det verkligen har gått ett helt år snart sedan jag såg henne sist.

Dags att ta ut voffarna en sista gång innan jag kör sängläge med bok. Förresten så har jag räknat tokigt, alice är ju bara 5 månader, så fel man kan ha ibland.

- Bra härligt med sommar!


Kommentarer
Postat av: Karlsson

fast visst ar det bra harligt med vinter ibland ocksa..? ;) Nu ar det fan bara 12 dagar kvar har borta, sen borjar jag den langa och dryga flygresan hem till Sverige igen. Jag tycker anda det ska bli kul att komma hem igen, det har varit lite langt att inte se dig pa ett helt ar..! Och ser sjukt mycket fram emot att fa komma och halsa pa i ert nya hem, bjuder du pa te manntro? :D PUSS

2009-02-23 @ 03:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0