WinterWonderland

Helt plötsligt utan förvarning så blev det super-vinter. Jag som hade börjat hoppas på ljusare tider men det är väl bara att göra det bästa av situationen. Mer bus med vovvarna i snön.

Väntar nu på att svärfar ska hämta deras hund sen ska jag väl ut själv och gå en sväng. Så idag har jag tampats med fyra hundar i alla dess storlekar. Tur är att de bestämt sig för att vara lugna och sansade idag.

Dagen har gått väldigt fort och som vanligt så har jag inte fått något gjort. Fick aldrig riktigt någon ro till sömn inatt, solade som vanligt mer än vad min kropp klarar av och fick soleksem. Det är knappt något jag önskar min värsta fiende.
Sista gången för natten jag kollade på klockan så var den 04.30 och sedan första gången på morgonen 06.15...skönt!
Lyckades dock somna någon timme sen framåt 08.00 på golvet i sovrummet med Alice på magen :)

Så var det huset som skulle städas idag också, det brukar gå av bara farten när man är igång men det är att sättas igång som brukar vara det luriga. Behöver även se över all tvätt och min garderob, inget är på rätt plats och som vanligt så har jag hur mycket kläder som helst men ändå aldrig något att ha på mig. Det är ett mysterium.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0