Valentin

Äntligen hemkommen efter 12h jobb,jobb. En dag som gick väldigt fort, inte ofta man har stora lyckan att säga så:)
Är inte van att ha något att tjöta med nu förtiden när man mest jobbar själv så tiden flög iväg idag med Bella i serv.
Mattias hade bakat kärleksmuffin dagen till ära och STÄDAT och ORGANISERAT min walk in garderob. JÄTTEtack för det, det bästa på länge. Det är kärlek...
Skulle ju själv ha gjort det för en tid sen men tror ingen riktigt förstår hur överjävlig den såg ut. Jag orkade liksom bara inte.

Imorgon så blir det en mysig hemma-dag utan massa måsten bara pyssel och lugn. Förhopningsvis så är jag jobb-befriad fram till nästa lördag, tänk hela sju dagar! Vad mycket jag måste få gjort?

Nu ska jag badda Beccis ögo ( bara varar och rinner ) och sen ska jag soova..ZZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0