Va faan..

jag brukar ju vara pigg såhär dags men nu krullar sig ögonlocken och kräver sin sömn, ska lyda. Snart.
Fårr korrigera min text mycket nu känner jag pga. att mina ögon och fingrar inte samarbetar, så sömnig blev jag.

Kollar på ett fetto för övrigt på tv som fått en bypass, gått ned mycket i vikt och som nu ska operera bort allt överflöd. Usch, snuskigt. Någon annan som för övrigt har mycket överflöd är jag. Därför fick jag iväg mig själv till gymmet förut, var väldigt skönt. Varför gör jag inte det oftare för?

Annars så har jag haft en väldigt bra och glad dag som bestått av shopping (mest skit), en fin promenad med sannis och umgänge med sandra på kvällen. Hann även besöka min mormor, hon är söt hon. Mattias har jag knappt sett till alls, tråkigt men kanske tur för honom eftersom jag bara har lyckats med att vara sur på honom idag. Förlåt :) Ska försöka med att vara en glad och mysig flickvän nu och krypa ihop i sängen med honom.

Imorgon blir det vitt vin och safiren! Jag ska bara dricka vin, inge sprit. Påminn mig om det kära vänner om ca 24h.

Godnattpuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0