Twist & Turn

Jag är faktiskt väldigt trött måste jag medge, inte för att jag brukar vara så värst pigg överlag men så här dags om kvällarna brukar jag vara hyfsad. Mest pga. att jobbet tvingat en att ha en psyko dygnsrytm, fast rytm kan man väl inte ens kalla det. Ingen dag har samma tid som nästa i princip. Visst ibland är det skönt att ha varierade jobbtider men ibland så längtar jag verkligen efter 07-16, bara vardagar aldrig helger...! Man skulle kunna planera in ett liv någonstans där emellan. Att kunna få rutiner på mat,träning skulle vara så skönt. Ibland får man i sig lunch men ingen frukost, ibland bara massa mat i farten, min kropp mår inte bra. Den vill ha rutiner och träning.
I sommar så får jag två månader då jag vet hur jag jobbar och vet när jag är ledig, är det någon som förstår hur skönt det ska bli? :)

Imorgon så är det Alla <3 Dag och jag jobbar heela förmiddagen/eftermiddagen/kvällen. Så inte blev det mycket till romantik och gulligull men man kan ju ta vilken annan dag som helst till det. Känns lite påtvingat att behöva vara så överambitiös just en dag om året. Jag lägger ner det och förösker älska min Mattias lika mycket året om.

Plus att imorgon så har jag egentligen namnsdag, bara det att några idioter valde att ta bort mitt vackra namn ur almenackan för ett par år sedan. Tacksamt.


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Glad alla hjartans dag och GRATTIS PA NAMNSDAGEN ;)

Hoppas hoppas hoppas att Matte fick behalla jobbet..?! Halsa'n! Jag onskar dig alla lycka och valgang kara du, det ar du fanimej vard! PUSS

2009-02-14 @ 01:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0