Det fixar sig alltid

Jag tror verkligen på det, att allt alltid ordnar sig men det är synd att det oftast är en väg tills allt är rosenrött igen.
Det är som jag alltid sagt och alltid kommer att säga; Man får inte ha det för bra. Har man det för bra är det alltid någonting som händer som ruckar på fasaden. Det.slår.aldrig.fel.
Ironin i sig är väl att det är fredagen den 13:e idag och det är idag Mattias får reda på om han blir uppsagd. Under kan ju ske men det är fan inte troligt. Jag vill inte börja snåla, jag är inte bra på det (!).

Jag talade specifikt om för mina kära hundar inatt innan jag gick för att sova att - Jag vill inte att ni väcker mig tidigt imorgon! De lyssnade tydligen inte på det örat utan ville väcka mig med tjo och tjim plus massa,massa pussar (mest från Alice sida vill säga) på tok för tidigt. Egentligen inte men jobbade till 02 och det tar tid för mig att varva ner.
Jag stod i puben med ett påklistrat leende -stundtals- och kollade på alla människor i alla åldrar bli fulla som kastruller.
Jag vill också ha roligt, dansa och skratta hela natten!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en smoothie och kolla på Vänner.

-Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0