Midnight talker

Jag hade verkligen lovat mig själv att däcka i sängen bums så fort jag kunde smita ifrån jobbet men så blev det som vanligt inte. Dock så är det enbart min näsas fel inatt, sitter och inväntar ett mirakel nämligens nässpreyens underverk. Kan verkligen inte sova om jag är täppt i näsan, får smått panik.
Vet inte om det bara är jag som märkt av det, men visst känns det som om jag blir sjuk oftare än andra?
Min Mattias t.ex. blir aldrig sjuk, hmm jo en dag i april då han i och för sig var magsjuk, men räknas verkligen en dag..!? Har jag verkligen så taskigt immunförsvar, lite orättvist är det allt men visst ska jag var glad över att det bara är förkylning och feber, det finns ett antal fler som drabbas av värre saker än så *peppar,peppar*
För oftast så är det just så här jag blir sjuk, förkyld, feber, huvudvärk och ond hals.
Inte blev det bättre av att jag råkade somna med ett öppet fönster inatt i X antal timmar, inte smart alls Berggren.

Jag pallrade mig ändå till jobbet, kan verkligen inte vara hemma just nu. Allt gick kanon, alla gäster verkade nöjda. Ett riktigt smidigt julbord. När julborden gick mot sitt slut tog Rockbjörnarna vid, ett gäng medelålders trängdes på dansgolvet och svängde sina lurviga i takt med musiken.

Imorgon är det dags för ännu mer julbord och ännu mer dansanta människor, kul! Håller tummarna att det går minst lika bra då. Ska även försöka hinna med lite spårning innan jobbet kallar imorgon, det tycker ju både jag och Alice är kanonkul!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är dålig på att äta och bra på att stressa, misstänker att det har något med det att göra!

2009-12-05 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0