Kvar i något jag lämnat

Min lilla mamma gick precis och la sig så nu sitter jag ensam här i skogen och fördriver lite tid.
Har haft en skön kväll men absolut inga måsten, ha egentligen inte tagit till vara på timmarna på något effektivt nyttigt sätt. Men man måste väl inte alltid göra det? Ibland som just nu så kan det vara rätt skönt att gömma sig i skogen i en stor myströja och en ihopsnodd knut på huvudet.
Rastlösheten gjorde sig påmind dock efter en stunds stillasittande i soffan vilket gjorde mammas hy len (efter en chokladmask) och hennes hår mörkbrunt och platt.

Ligger efter hemma med all julpynt och piff, varken haft tid eller någon vidare motivation. Motivationen är rätt segstartad på mina lediga söndagar då är det mest vila som gäller inför näst kommande vecka. Kan även ha att göra med att det inte kommer bli en riktig jul i år, utan syster och allt :(

Skulle vilja ha mer tid för träning med min lilla bebis också, har blivit så dåligt med det sista tiden. Inte för att hon verkar hispig på något sätt, snarare tvärtom men det är ändå något jag tagit på mig med en sådan ras. Sen så är det så jävla härligt att se en hund arbeta och ha roligt, det värmer mitt hjärta ♥

Ska snart tvinga mig i säng så jag får något vettigt gjort imorgon men sover nog kvar i skogen orkar inte riktigt pallra mig in till staden igen, skulle i så fall vara för att sova med min älskade boo. Men jag får klara mig utan honom inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0