2009.12.29

Kl ringde 07.30 och kändes helt seriöst som att kliva upp mitt i natten men har man lovat lilla mamma att lämna in hennes bil så har man. Nu står jag i valet och kvalet att antingen gå ut på en kall långpromenad med Alice eller dra ett varv nere i tvättstugan, dock så lyser ju solen mer lockande måste medges.
Kl 12.00 blir det dagbio med Karlsson och co. sedan får vi se vad resten av dagen bjuder på...
Saknar min Sandra, hon bara jobbar och jobbar stackarn, sen när hon blir ledig så drar hon till jämtland och sen lagom till hon är ledig och hemma ja då börjar jag jobba. Det är som vanligt :(



Kommentarer
Postat av: sandris

:( jag saknar er maaaassor! <3

2009-12-29 @ 10:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0