Off




Imorgon bär det av och här sitter jag med andan i halsen med massa kvar att göra men vad gör väl det..?
Känns skönt att åka iväg men samtidigt så finns klumpen i magen som gör att det känns rätt vemodigt.
Vila upp mig är i alla fall något jag ska göra så man kan komma hem igen med ny energi inför en fullproppad höst.
Jag är glad över att jag vågade ta steget för 'peppar, peppar' så trivs jag med situationen, får man inte den stimulans man kräver så tror jag att det är lätt att man går över till att bli bitter. Ska jag vara ärlig så är det inte riktigt min grej, för bittra, gnälliga och på tok för seriösa människor klarar jag mig utan. Samma sak gäller människor som aldrig upplevt 'riktig' smärta, saknad etc. utan sitter och gnäller över småsaker som för mig är patetiska och meningslösa. Klart man måste få ventilera sig ibland om det mesta men ibland så vill man bara att alla ska få känna hur det riktiga livet kan kännas. Kanske skulle fler då uppskatta livets små mirakel...

Nu ska jag försöka varva ner och gå och lägga mig i sängen men några av de jag älskar och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0