Irroni

Jaha och så blev man sjuk igen. 38,5 i feber och tokförkyld, kul. Fans förbannade jävla skit. Mattias åker iväg i helgen på träningsläger i Danmark och jag har hela huset för mig själv, och så går man och blir sjuk. Irroni, jag som längtat.
Ja även om man älskar någon av hela sitt hjärta så får man faktiskt tycka att det ska bli skönt att vara själv.

Älskar solen men lite synd är det att all damm syns :)

Nu har mina små bebisar kommit hem från moster Sandra, nu ligger dom och knaprar förnöjt på varsitt grisöra.
Nu ska jag kurera mig själv med nässprej och massa C-vitamin.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

USCH så tråkigt! Du vet att jag tycker synd om dig, på riktigt, lika mycket jag skulle tycka synd om mig själv om det var jag som var sjuk..! KRYA PÅ DIG FÖR FAN <3

2009-04-03 @ 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0