.

Jag orkar seriöst inte längre. Jag är inte trött, jag är inte hungrig, jag är trött, jag är hungrig och jag mår illa. Det värsta av allt jag har TRÅKIGT. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, eller ingenstans antar jag bara ligga hemma i sängen/soffan/hängmattan och glo. Inatt så drog jag med mig Mattias i mitt elände - Han som ALDRIG är sjuk och har världens bästa immunförsvar. Ha!  Det är inte ofta man ser honom mjäkig och svag så jag tycker faktiskt synd om honom.

Jag fick order att inte jobba i helgen, och många andra helger hade jag blivit glad men inte nu jag vill jobba, jag vill komma tillbaka till vardagen. Jag är så van att ha mycket att göra och vara stressad vart jag än ska att det känns konstigt nu när man bara har vila på schemat. Hmm...och inte har jag någon härlig box kvar att titta på heller, fast mina ögon är väl snart fyrkantiga av allt tv-tittande. Får försöka ta mig an någon bok istället inte för att jag inte läst alla redan en och två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0