.

Ohh fy vad jag mår illa, trodde att jag hade turen att bli bättre igår men icke. Kom tillbaka under natten med förnyad kraft.
Varför skulle jag vara så dum och öppna munnen förra veckan och påstå att det kanske skulle vara lite skönt att vara magsjuk!? Hur dum får jag vara. Något kilo mindre på vågen är fan inte värt det här.
Plus att jag förlorar ´massa´ pengar på att vara hemma från jobbet, inte kul alls.

Till något roligare Lilla Alice ska vara med på en utställning i katrineholm den 16/5, håller tummarna för att det går bra men enligt mig så är hon snyggaste rottis-bebisen i världen oavsett vad någon domare säger :)

Igår hittade jag och S ett riktigt creepy spökhus, eller rättare sagt Amanda och Becca hittade en grushög med en död kossa. Vad är det för människa som har en död kossa på tomten?

Kommentarer
Postat av: sfia

what?! det var det värsta jag hört, var fanns det här huset egentligen?

2009-04-15 @ 09:21:28
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: sandraa

det är hon enligt mig också! :)

2009-04-15 @ 15:50:51
Postat av: Madelene

men jisses. Sånt ska man väl ringa vetrinären/polisen om? Lite djurplågeri-varning där!

2009-04-16 @ 12:33:08
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0