Blåbär

Mattias är duktig och har vält ut ett glas med blåbärsoppa på vår nya creme färgade matta. Creme betyder nästan men inte riktigt vit och problemet med det betyder att det går inte att ta klorin på för då blir det en vit fläck och utan så blir det en svagt rosa/lila nyans. Jag blir trött.

Plus att insidan på vårat hus ser förskräckligt ut, ingen har städat på X antal dagar. Jag går bara och våndas över att se allt stök. Ingen kan väl påstå att jag är den renligaste i denna värld, dock så måste jag påpeka att jag blivit bättre på att städa sen vi flyttade hit, roligare på något vis att hålla rent när man trivs.   


Kommentarer
Postat av: s

du har det inte lätt!!

2009-04-17 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0