2009.04.09

Jaha så ringer min kära mamma och väcker mig 07:00, jobbigt jag som var trött. Så nu har jag ätit frukost och ska ta mig ut på en promenad med mina bebisar tänkte jag. Dom fick äntligen ett varsitt märgben igår och det har hållt dom sysselsatta HELA kvällen/natten/morgonen, hihi vad söta dom är. Tänkte att nu kanske Amanda får behålla sina för sig själv :) Nu är Alice mitt uppe i sitt ben i soffan och hon bara slänger ner det, hämtar upp det, slänger ner...





She was looking kind of dumb with her finger and her thumb
In the shape of an "L" on her forehead
Didn't make sense not to live for fun
Your brain gets smart but your head gets dumb
So much to do so much to see


Kommentarer
Postat av: sandris

haha hm, undra vart hon har lärt sig det..pluttan

2009-04-09 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0