My life in a box

Hade egentligen varit skönast att ligga kvar i sängen nu men ska man flytta så är det väl lika bra och stiga upp i gryningen så man får något gjort...
Så från och med i helgen så kommer jag och Mattias vara hemmaboende hos mami tills vi får nycklarna till huset.
Trodde inte att det skulle gå så himla fort att bli av med vårat..hmm ibland har man tur

Igår så tog jag och madde oss ett träningspass och i förrgår så tog jag mig en simtur..själv, lugnt och skönt :)
Och idag ska jag och sandra äntligen skaffa oss ett kort på hälsogymmet, eftersom dom har öppet dygnet runt så har jag inget jobb att skylla på längre. Så blir det väl lite shopping idag i N-köping också, måste ha skor skor!

Nu ska jag gå och kampa lite med kartongerna, fan vad saker man samlar på sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0