7/10

Gårdagen och idag så har jag varit på en konferans dock på mitt eget jobb, konstigt nog väldigt lärorikt och intressant !?

Men nu i alla fall så är jag äntligen hemma så sitter och pustar ut ett par sek innan det är dags att springa runt igen, det är det enda jag gör känns det som.

Var tog lugn och ro vägen? Varenda dag är alltid fullpackad med saker man måste hinna få gjort innan sängdags. Man glömmer lätt bort sig själv någonstans på vägen när man vill göra andra nöjda.
Fick faktiskt göra ett stresstest igår, fick hela 40 poäng och man låg tydligen i riskzonen redan över 25p, hmm...något att fundera på kanske?

- I'm on my last nerve -

You really suffer for it
You really suffer for your art
Don't be a martyr for it
Don't be a martyr for the cause
Your eyes tell it
Your eyes tell the truth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0