4/10

Snart så slutar jag, förhoppningsvis så ska jag väl vara klar 23,30 om inget går tokigt.
Ingen rånare i sikte än så länge, stay away! Gått fint idag ändå, tiden har gått hyfsat fort trots att allt varit vääldigt lugnt.
4 gäster på f.boda, det var fan kul...
Sitter och knaprar på lite läkerol eftersom maggen börjar kurra, sist jag fick i mig lite mat var en omelett vid 12.00 men den var god ska jag säga er.

Om 1 h och 10 min så fyller min kära karlsson 20 år, stora damen, grattis!!

Imorgon ska det tränas som aldrig förr, skönt det ska bli. Måste fan ta och sola också ser ju ut som spöke.

God natt på er!
saknar min snuffe♥

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa vi måste verkligen solaaaa, kanske typ en timme

2008-10-05 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0