After dinner

Precis intagit en härlig måltid lagad av mig själv, blir lika förvånad varje gång man lagar något gott & nyttigt, varför gör man inte det oftare!? Jag och Mattias diskuterade, han var mer för pizza men tyckte att grönsakerna dög, jag är av helt motsatt åsikt, pizza går an mest för att man är slö och inte orkar laga mat.
Idag i alla fall såg menyn ut såhär: En gratäng gjord på sötpotatis/morötter/paprika och salladslök sedan ugnsstekt fisk och till det en ljummen sallad av haricots verts/grillad tomat och rödlök.

Sitter övrigt och lyssnar igenom Britneys nya skiva -Circus-, faktiskt väldigt bra måste jag säga. She's back
Så nu ska jag ladda ner lite mer musik och sedan pumpa in fullt med bra låtar till min mp3. Träningsmotivation.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0