20 oktober

 
 
Det här med att ha naturliga naglar är nog trots allt inte min grej.
Förut var det konstant akryl tillsammans med det förbannade (läs älskade) löshåret, nya naglar och omsättning av hår varje månad. Firar strax över ett år utan löshår, lördagshåret med clips är räknas ju givetvis inte med.
Naglarna kom tillbaka och kommer nog få hänga med ett tag igen.
 
 
Kvalitear med mig själv hos baby som redan accepterat sängen. Jag ansåg mig givetvis "värd" shiraz och hollywoodfruarna. Det är kvalité att hinna hämta andan mellan alla måsten.
Första måstet imorgon blir att mjuka upp mina ben som börjar strejka hejvilt efter kettlebells & benpass igår, tycker inte om svackor. nästa vecka då ska jag bli kontrollerat duktig igen.
 

Show me there’s a way to beat the monster
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0