12 oktober

 
Ögonen och kroppen är på övertid. En match med bouppteckningen har gjort mig slut sen karusellen började och idag var det målgång kan man säga. Nästan i alla fall.  Mest av allt är det tomt, trodde euphorian skulle sikta mot himlen men den landade nog vid trädtopparna idag.
Hade en av de största kärlekarna i mitt liv varit frisk så hade nästan allt varit en dans på rosor. Det är ett jävla fan att det alltid ska vara något men Alice ska klara det här det har vi skakat hand/tass på ♥
 
6 månader med bouppteckning och husförsäljning är verkligen över, sjukt.
Det i sin tur har resulterat i att jag anser mig själv vara värd en Thailandsresa, nedräkning och längtan har börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0