8 mars


En dag ska jag.
I mitt kök, på min stol i morgonrock och rosa themugg.
Ögonen har redan hunnit blivit trötta. Sömnen är blivit ett skönt inslag nattetid.
Jag kan sova, jag kan somna utan att vakna med andnöd, jag kan somna med tyst runt mig oftast utan att hjärnan börjar rusa och slå dubbelvolter. Det är när man får perspektiv på jobbiga saker man inser hur jobbigt det faktiskt var...

Hittar ny nattmusik och funderar över morgondagen med begravning. Två farväl samtidigt, det blir fint.




I am done with my graceless heart
So tonight I'm gonna cut it out and then restart
Cause I like to keep my issues strong
It's always darkest before the dawn

Shake it out, shake it out, shake it out, shake it out

And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off

Du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0