4 februari





Datum, dagar, klockslag..allt gar ihop. Idag var det tydligen lordag, det var ett tag sen man var sa vilsledd att man inte ens behover bekymra sig om vad det ar for dag. Det ar harligt.

Khao lak bjod idag pa Bangsak beach, ett tomt paradis. Stranden sag inget borjan och inget slut och nastan ode pa manniskor. Framforallt ode pa nastan alla turister. Phiphi i all ara men det var skont att byta folkmangd mot ode for en stund :)
Har klarat mig bra fran att bli brand men idag akte aven jag dit, kommer kannas fint framat kvallen.
Imorgon blir det nog en snorkeltur, da ska jag halsa pa mina sota pussfiskar!



Crazy, but that's how it goes
Millions of people living as foes
Maybe it's not too late
To learn how to love
And forget how to hate

Choose not a life of imitation

Destruction leads to a very rough road
But it also breeds creation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0