23 februari

Instinktivt så vet jag att dom har det bättre nu. Dom ville inte ha sitt eget slut.
Nu är dom med två av sina barn.
Två underbara människor togs bort ifrån mig på exakt två veckor.
Jag lovade mig själv att inte gråta men nu smakar kaffet salt.
En del vill ligga under täcket i mörker och en del vill skrika ut hur orättvist allt känns för tillfället och en del vill vara liten igen i deras stora hus som alltid bjöd på massa äventyr.
Minnena står mig upp i halsen.

Kärlek till er, ta hand om varandra



In these bodies we will live, in these bodies we will die
And where you invest your love, you invest your life
Awake my soul
For you were made to meet your maker

Night has always pushed up day
You must know life to see decay

And there will come a time, you'll see, with no more tears.
And love will not break your heart, but dismiss your fears.

It's not the long walk home that will change this heart
But the welcome I receive with every start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0