3 april



Besvärliga människor sådana finns det många av och jag är säkerligen en av dom för många.
En föreläsning som varade i tre timmar och som höll mig intresserad konstant. Drivs av en enorm nyfikenhet, kontrollbehov och viljan att förstå samtidigt som mitt intresse är svårt att hålla kontinuerligt.
Många i min närhet skulle nog hålla med.
Det finns säkert en bokstavsdiagnos för det. Verbal inkontinens.


I'm gonna pick up the pieces and build a Lego house
If things go wrong we can knock it down
My three words have two meanings but there's one thing on my mind
It's all for you

I'm gonna paint you by numbers and colour you in
If things go right we can frame it and put you on a wall
And it's so hard to say it but...
Now I'll surrender up my heart and swap it for yours ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0