2 mars

En natt utan ångesten som sängkamrat, 6 ½ h som en prinsessa. Vaknar utvilad glad och med en Sandris som redan bryggt kaffe, en Bella som kokar gröt och med tre blöta hundpussar. Humöret steg med vädret och jag har strålat ikapp med solen idag, lite huvudvärk kvar men den ignorerar jag för här ska det mås bra!

Följde med Bella för lgh'titt och den blev ju givetvis hennes, nyckeln hämtas imorgon..går fort för Pettersson i vanlig ordning ;) Jag ska titta på ännu en imorgon, gårdagens var inte min. Känslan var inte med mig.
Alla bara hittar sina hem utom jag. P blev visst också lgh'ägare idag, grattis!

Kilar tillbaka till jobbet för kvällens pass.

Puss
rätt eller fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0