10 mars

En bra dag efter tjejernas pepp igår, startade med invägning och mätning. Började även med en ond hals, tänker inte bli sjuk nu, nejnej! Smoothies, shakar och gi kommer göra mig gott. Hur kunde jag föra året vid den här tiden vara så sjukt strikt och disciplinerad!? Dock så kanske jag inte var så med i den s.k. matchen efter den lilla näringen jag fick i mig, men hur klarade jag av att i princip aldrig äta och inte ens vara sugen mysterium.
Ska verkligen inte tillbaka till den besattheten, tro mig men neråt ska jag.

Repeat på Free fallin' tills John Blund kommer på besök...



Grattis till min söta, lilla mormor som fyller 80 år idag!
Givetvis till Helena som också fyller
...och Elin som fyllde 8 mars
...sen också Sandra F som fyllde 5 mars, många nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0