20 februari

Natten slutade 07 och sov så gott ända fram till 10. Vaknade och misstänkte att jag mådde bra och att jag överlevt med bravur, insåg att så inte var fallet när jag kom ut till mamma senare på dagen. Föll ihop som ett korthus och svor på att aldrig mer dricka rödvin i sådana mängder, man mår ju galet dåligt dagen efter. Ska hålla mig till det jag kan bäst: Rosé.

Möte på jobbet och kvällskvitter med flickorna och Marcus efteråt på sultans och mer tjatter nu hemma med Flis, Dennis, Sandris och Karlsson. Fullt hus och bra det så sliper jag ägna betongkepsen en tanke.

Lediga helgen gick fort och imorgon är det dags igen.. :)

Puss



Som man vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0