30 april

Går tydligen inte att somna, tankarna i huvudet far omkring i en enda oordning. Inte alls förtjust, tro det eller ej men mitt i min egendesignade röra brukar jag ändå alltid ha koll och veta nästa steg i spelet. Nu vet jag inte ritktigt vilken fot som ska först och i vilket tempo jag förväntas flytta mina 36.5´or. Framåt, bakåt eller i sidled.
Tiden får utvisa och jag passar på att lära mig andas själv

Suktade efter alla goda viner ikväll som radades upp åt gästerna. Avundsjuk och något kopiöst sugen gör mig ypperligt glad över att jag har en ledig lördag imorgon. Klockan ringer efter för lite sömn och jag och S beger oss först till Norrköping för att få fiina naglar :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0