Nostalgikväll

Nostalgikväll idag på jobbet. Musiken från deras och mitt förr spelade ikapp och längtan efter ett bekymmersfritt, tokigt, spännande 14 lockade igen. Där blicken från en 15-årig kille kunde få hjärtat att slå dubbla slag och där en 70's en fredagkväll verkade vara en bra idé.
Samtidigt så lockar inte 14 tillbaka mig till dessa mörka tankar och där skärsåren i armar, ben gjorde sig tillkänna. Jag själv då kallade mig inte får fjårtis men jag nu erkänner till högsta grad att jag var en renodlad sådan men ändå rätt så vettig med tanke på att jag alltid såg till att få bra betyg och var rätt så ödmjuk ändå.

Alla åldrar har väl sin charm ändå antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0