Wicked game

Ibland så får man ta loss en tejpbit och dra den över munnen samtidigt som man får bita sig i tungan för att hindra orden som vill forma sig till meningar. Stundtals så skulle mina ord behöva få en spark i rumpan så att de sätter fart och faktiskt kommer ut och ibland kommer man på i efterhand att man skulle vilja stoppa in de igen och svälja tillbaka dom där dom kom ifrån. Just nu är det en härlig blandning med goda och onda saker som egentligen skulle behöva komma ut, kanske mest för att mitt jag skulle må bättre då. Rätt eller fel det vet jag inte, men jag lägger det berömda locket på och tvingar mig själv att skaka av mig det som kan skakas av. Allt blir till inget samtidigt som inget blir till allt.
Summan av kardemumman är att inget är tillräckligt...


man måste genom skam
man måste genom drömmar
man måste dö några gånger innan man kan leva
man måste genom skam
man måste genom drömmar
man måste dö några gånger innan man kan leva





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0