Livet vill väl inget illa, men nog kan det gör ont

Kanske är det så att jag börjar bli kräsen. Jag letar och letar på internet efter någon fin klänning men hittar seriöst inte en endaste. Lägger ett band på mig och ska försöka hålla mig, kanske kan vara idé att sortera upp och se vad som gömmer sig här hemma först. Vuxenpoäng?

Imorgon 13.00 börjar min jobbdag med först lite wallmans til 23 sedan blir det entréhäng tills klockan slår stängning och det är dags att röja undan efter allas kalasande. Det är egentligen helt otroligt hur det ser ut efter en natts klubbande och drickande. Folk skulle faktiskt få ta sig en titt i dagsljus och nyktert tillstånd, ingen fröjd för ögat. Men givetvis så har tempot sitt pris och jag tycker att det absolut är värt det, men frågan för mig är om jag stökar till/har sönder lika mycket när jag är i farten..? Inte omöjligt när jag tänker på hur mitt hem brukar se ut efter en förfest, haha!

Natten är ung men inte jag med den inatt.

Puss



Jag förespråkar fria ord men mina fria ord förblir tystade just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0