Söndag igen..

Det är något visst med söndagar, de är den tråkigaste och mest deprimerade dagen tror jag bestämt på hela veckan. Tur är att det snart är läggdags då...

Gårdagen var rolig i all ära tills mitt mamma hjärta för Alice blev skapligt omskakat.
Kan man inte läsa och ta hundar behöver man verkligen inte tvinga sig på de mot deras vilja.
Att skrämma och göra min bebis rädd är för mig inte acceptabelt, hade jag velat ha en hund som älskar allt och alla så hade jag väl skaffat en golden men nu är så inte fallet. Tills nästa gång så är jag så smart att jag besparar henne från fulla människor, för att stänga in henne i ett rum där jag trodde på fullaste allvar att hon skulle få vara ifred fungerade ju uppenbart inte. Kanske låter jag arg och orättvis nu men egentligen så bryr jag mig inte om det, hon ät viktigast för mig och det är synd om vissa missuppfattat henne, eftersom hon egentligen är världens gulligaste och gladaste hund.
Att sedan Mattias kom hem och var en jävla tjurskalle gjorde ju inte saken bättre men som tur är insåg han det själv.
Det som är härligt är att jag har så underbara vänner, allra helst Sandra som finns där i alla med och motgångar. Tänk om alla fick ha en vän som henne <3


Nu ska jag upp i sängen och mysa med min aggressiva kamphund..hmmpfhh



Kommentarer
Postat av: sandris

<3

2010-02-22 @ 00:22:04
Postat av: sfia

vad har hänt? vad har hänt?

2010-02-22 @ 10:32:48
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Tina

nej inget spec egentligen bara lite frustration som tog ton... inget allvarligt

2010-02-22 @ 11:28:08
URL: http://tinaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0