12 december




Vissa går från klarhet till klarhet och vissa går från klarhet till bottennapp. Sedan så finns det människor som hela tiden flyttar sig från fack till fack, Tycker inte om när jag inte kan greppa en människa. Jag gillar inte spel och tvära vändningar.
Tjejer överlag är mästare på spel, jag försöker ta avstånd från detta och bara vara mig själv. Enligt vissa andra så verkar det vara ett felaktigt beteende. Jag försöker vara en positiv människa och bara för att några har förutfattade meningar om mig och tydligen misstolkat mig så är det inget jag ska dras ner av. Ser inget fel i posivitism.


Kommentarer
Postat av: Sfia

Det är fantastiskt intressant hur vissa fortfarande orkar bygga upp sina relationer på spel och taktik, att de tror att det däri finns någon slags lycka och välbehag.

2010-12-13 @ 10:36:44
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0