Älsk

Nu ska jag och älsk laga lite mat tillsammans, antar att jag får stå för det mesta av lagandet och han får stå för värmeljus-tändande. Det blir nog bra ska vi se, idag vankas det tacogratäng tror jag. Har rotat igenom både frys, kyl och skafferi på jakt efter lite ätbart. Imorgon är det äntligen lön, men fattiglivet lär väl fortsätta. Nu är huset tomt på hundar endast lilla kissen är med och sällskapar, det är så sällan man är utan dom att det känns väldigt konstigt när man är på tu man hand så här. Får passa på att myysa rejält för kommande dagar är jag själv, själv. Fan så trist.
Tur är att man har sis och sandra som får sponsra en med dvd och DH :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0