Life is good

Livet går på räls och framtiden ser klarblå ut. "Peppar, peppar".
Mattias får behålla jobbet och jag..jag börjar på ett nytt jobb med nya möjligeter 1 aug.
Jag lämnar tryggheten som stavas Fiskeboda, där jag vet hur allt fungerar och skulle kunna göra det mesta i sömnen mot en hovmästar tjänst på Statt. Det kommer säkerligen bli tufft men jag ser fram emot det. 
Jag kommer hålla tummarna för mig själv!

Nu ska jag ut i solen med Fia på en promenad och sedan så kommer min solkumpan M och lägger sig på altanen med mig :)


Kommentarer
Postat av: sfia

Nu när jag vet vad det handlar om så får jag lov att gratulera igen. (: Skönt att se dig så full av liv igen, vännen.

2009-05-01 @ 07:22:21
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0