Rubrik?

Så hade jag skrivit ett superinlägg och så försvinner allt, typiskt.

Korta drag: Jag sitter här och inväntar morgondagen då jag äntligen är LEDIG, då ska jag vara en duktig hundägare och få massa annat gjort. Becca ska vara glad att hon har en snäll pappa som ställer upp för henne, för dom här dagarna får jag nästan skämmas så dålig som jag varit. Dock så fick hon röja med sin idol Mandis såhär på kvällskvisten, det uppskattades inte bara från henne :) Jag har varit ifrån social kontakt på tok för länge, nästan glömt bort hur det känns att vara social...

Imorgon så vankas det även julbord, egentligen vill jag bara spy på skiten, för det enda man ser var eviga dag är dessa köttbullar och sillbitar.. Även torsdag så bjuds det på julbord denna gång i Sthlm i globen (?), detta står jobbet för och rykten säger att det lir en låång kväl. Jobbigt.Jag.Vill.Sova Äh det kan bli roligt!

December har gått så himla fort, jag börjat bli stressad hinner inte med allt jag vill göra. Glöggkvällar, pepparkaksbak, julpyntning och julklappshandlande.

Morgonen den 17/12 tar vi vårta pick & pack och flyttar, mest jag på morgonen eftersom jag jobbar. Alla som känner sig motiverade är hemskt välkomna att hjälpa till! Jippie
Förresten så sänks bolåneräntorna, någon annan än jag som bryr mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0