9 juni

I want to stand as close to the edge I can without going over
Out on the edge you see all the kinds of things you can't see from the center.





Det är lite utav ett av mina problem, eller inte för mig egentligen utan säkerligen mer för andra.
Mycket är omedvetet. Jag gör vad jag vill, när jag vill, hur jag vill. Jag är obstinat och gillar att gå min egen väg.
Min självständighet kanske blev uppbyggd på fel sätt vad vet jag?
Kombinerar mitt stundtals obstinata lynne med att testa gränser.
Lika mycket som jag testar mina egna gränser har jag varit en jävel på att testa andras genom åren.

Sen lyckades jag ärva en hel del stolthet och envishet från min älskade Pappa.
Mycket av hans störningsmoment blev på något vis jag.

Mitt största störningsmoment just nu är mig själv.
Jag är frukatnsvärt lack på min kropp som sagt ifrån och gjort mig sjuk.
Jag behöver få träna för att hålla mig själv i schack.
Jag blir inte trött, dom vakna timmarna blir längre och längre, nattmusiken blir som förr, rastlösheten gör sig påmind, humöret börjar tryta och vågen vill jag inte tänka på.



Fuck it. Nighty ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0